Q&A

  1. Hoe stelt NEDIS zijn prijzen vast?
  2. Hoe kan ik bestellen?
  3. Waar kan ik een bestelling plaatsen?
  4. Wat zijn de leveringstijden van NEDIS?
  5. Hoe bezorgt NEDIS mijn aankopen?
  6. Wat zijn de bezorgkosten?
  7. Kan ik de bestelling zelf ophalen (of kan iemand anders dit voor me doen)?
  8. Welke actie moet ik ondernemen wanneer een bestelling niet juist is?
  9. Wanneer ontvang ik mijn factuur?
  10. Biedt NEDIS kortingen?
  11. Kan ik gekochte producten retourneren?
  12. Heeft NEDIS speciale aanbiedingen?
  13. Hoe wijzig ik mijn adresgegevens?
  14. Is het mogelijk om de afbeeldingen en tekst van NEDIS te gebruiken voor mijn webwinkel?
  15. Wat is Drop Shipment?


1. Hoe stelt NEDIS zijn prijzen vast?
NEDIS is een sterke onderneming. Wij doorzoeken dagelijks de internationale markt voor de beste kostprijzen zodat wij die ook aan u kunnen doorberekenen. Dit betekent dat onze prijzen variëren. We werken volgens vier kwantitatief gerelateerde kortingsschalen: hoe meer u bestelt, des te lager de prijs. Onze prijzen zijn exclusief BTW, andere overheidsgerelateerde toeslagen, bezorgkosten, en mogelijke verpakkingskosten.

2. Hoe kan ik bestellen?
De beste manier om te bestellen is via onze website of door middel van e-mail, fax, of telefoon. Website: webshop.nedis.nl 
E-mail: info@nedis.nl
Fax: +31 73 599 96 99
Phone: +31 73 5991055

3. Waar kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt uw bestelling 24 uur per dag 7 dagen in de week via onze website plaatsen of ons een fax of e-mail sturen. Ons callcenter is open van maandag tot vrijdag van 08:30 tot 17:30 (GMT +1).

4. Wat zijn de leveringstijden van NEDIS?
Snelle bezorging is een van onze hoogste prioriteiten. Een bestelling die is geplaatst vóór 17:30 (GMT +1) op werkdagen wordt diezelfde dag nog verstuurd voor bezorging op de volgende dag.

5. Hoe bezorgt NEDIS mijn aankopen?
Alle aankopen worden bezorgd via de post of door middel van een koerier.

6. Wat zijn de bezorgkosten?
Per 1 oktober 2014 hanteert NEDIS NV de volgende order- en verzendkosten.

Bestelt u voor meer dan € 100,- dan stuurt NEDIS NV u het order gratis toe. Is uw totale waarde minder dan € 100,- dan berekenen we een toeslag voor verzend- en eventuele orderkosten.

Orderwaarde Orderkosten Verzendkosten Totaal
Lager dan € 50,- € 3,95 € 5,95 € 9,90
Tussen € 50,- en € 100,- Gratis € 5,95 € 5,95
Vanaf € 100,- Gratis Gratis € 0,-

Toeslagen worden gebaseerd op de orderwaarde van de bestelling. In geval van deelleveringen worden alleen bij de eerste deellevering order- en verzendkosten in rekening gebracht over de totaalwaarde van de order.

7. Kan ik de bestelling zelf ophalen (of kan iemand anders dit voor me doen)?
Ons volledig geautomatiseerd bestellings- en verpakkingssysteem bezorgt via de post of door middel van een koerier. Vanwege dit proces is het helaas niet mogelijk om uw bestelling zelf op te halen. .

8. Welke actie moet ik ondernemen wanneer een bestelling niet juist is?
Neem dezelfde dag nog contact op met de afdeling Verkoop wanneer de inhoud niet overeenkomt met de informatie op de aankoopbon (+31 73 5991055). Bewaar het artikelnummer, bestellingsnummer en de leveringsdatum, zodat wij u kunnen voorzien van de best mogelijke service.

9. Wanneer ontvang ik mijn factuur?
NEDIS stuurt één keer per week een factuur. Wij bieden u krediet aan wanneer u onze betalingseisen voldoet.

10. Biedt NEDIS kortingen?
NEDIS biedt twee betalingsmethoden. U kunt via uw factuur betalen of via automatische incasso.

 11. Kan ik gekochte producten retourneren?

Helaas kunnen we verkeerd aangeschafte producten niet terugnemen. Als u een product ontvangt dat niet overeenkomt met uw bestelling of u ontvangt een verkeerd product, kunt u dit doorgeven door een RMA aan te maken. Dit doet u door in te loggen in de webshop en naar 'Mijn account' te gaan.

Gebruik het formulier om een melding en bevestiging te ontvangen. Als we uw klacht accepteren, sturen wij u een RMA-nummer. Verpak de artikelen in schokbestendig materiaal en stuur het pakket onmiddellijk naar ons terug. Vergeet niet het eerder genoemde RMA-nummer te vermelden op het pakket. We kunnen geen geretourneerde producten accepteren zonder RMA-nummer. De verzendkosten van zonder toestemming geretourneerde producten zullen in rekening worden gebracht bij de verzender.

12. Heeft NEDIS speciale aanbiedingen?
Bekijk onze speciale aanbiedingen door ons maandelijks magazine met speciale aanbiedingen te lezen of door onze website te bezoeken. U kunt zich ook inschrijven voor onze nieuwsbrief waarin u regelmatig speciale aanbiedingen kunt aantreffen.

13. Hoe wijzig ik mijn adresgegevens?
Stuur ons een fax of e-mail met uw nieuwe adres.
Fax: +31 73 599 96 99
E-mail: info@nedis.nl

14. Is het mogelijk om de afbeeldingen en tekst van NEDIS te gebruiken voor mijn webshop?
Wij helpen u graag bij het realiseren van meer omzet, via het internet. Hoewel NEDIS de auteursrechten bezit van de afbeeldingen en teksten op de NEDIS-website, kunt u de teksten en afbeeldingen kosteloos gebruiken door vooraf een gebruikersovereenkomst te tekenen. Neem contact op met onze afdeling verkoop voor meer informatie.

Telefoon: +31 73 5991055
E-mail: info@nedis.nl

15. Wat is Drop Shipment?
Onze thuisbezorgservice kan gebruikt worden door resellers om aankopen rechtstreeks bij klanten te laten bezorgen. NEDIS voert deze service voor u uit en fungeert voor u als servicepartner.